Start  Om bloggen  Fotoalonger  Mine blogger  Oslobilder på Flickr  Twitter Facebook

13. oktober 2008

Om bloggen

Velkommen!
Meg
Jeg heter Anne-Sophie. Jeg er kreativ, humoristisk, energisk, lat, varm, sterk og svak. Slutter aldri å la meg forundre og glede meg over mine medmennesker.
Interesser: billedkunst, fotografering, litteratur, historie... korsetter og katter. Blant annet.
Forøvrig er jeg opptatt av gode relasjoner til mennesker jeg møter og er en vennlig sjel. Dessverre har jeg liten tålmodighet med folk som ikke er seg sine tanker og sin adferd bevisst. Jeg kan være vanskelig, men som regel ikke mer enn nødvendig.
Og jeg liker å le!

Oslo - gjennom mine øyne er et resultat av min kjærlighet til Oslo og en stadig større glede av fotografering. Ettersom jeg har stor interesse for arkitektur og historie, er nok bloggen preget av det. Hovedintensjonen er imidlertid å vise noe annet enn de vanligste turistattraksjonene og gjerne med et glimt i øyet.
Alle bildene er tatt av meg og lagt ut med Creative Commons License. Some rights reserved
Du kan lese hva det innebærer her: Creative Commons License

De fleste bildene er tatt med Nikon D40 og noen med Canon PowerShot S2 IS.
Objektiver:
Nikkor 12-24 mm Solgt
Nikkor 16-85 mm
Nikkor 18-55 mm
Nikkor 18-200 mm
Micro Nikkor 60 mm
Sigma 50-150 mm Solgt
Nikkor 70-300 mm

Kontaktadresse: insignier krøllgris gmail punktum com

Jeg håper du finner noe du liker på bloggen!

annesophie

Knappene har jeg laget ved å følge instruksjonene til Merete på bloggen en reise med små {s}ting i bagasjen