Start  Om bloggen  Fotoalonger  Mine blogger  Oslobilder på Flickr  Twitter Facebook

20. januar 2009

Bloggpris

For andre gang har jeg fått en bloggpris av Mytteristen. (Dette er den forrige: Magic Penny) Jeg har fått Kreativ Blogger-prisen og er både stolt og rørt. Ettersom hun har gitt prisen videre til flere av mine egne favoritter, er det vanskelig å vite hvem jeg skal gi den videre til. Det er mange som fortjener den. Jeg ser at Rune K på Billedbloggen også har fått prisen av henne og han har igjen gitt den til flere av de jeg hadde i tankene. Derfor. Min bloggpris går til 2 nettsider og 4 av mennene bak dem.
De flotte herrene bak Norsk Nettfoto og Drammen Daily Photo: Ivar Ivrig, John, RuneE og RuneK. Via dem og deres prosjekter har jeg funnet mange fine og spennende blogger fra hele verden. Deres blogger er fulle av flotte bilder. Dessuten har de en tone i kommentarfeltene som jeg setter stor pris på.




*

Etterskrift 1. februar 09

Jeg har nå også fått Kreativ Blogger-prisen av Daxán, Ståles vakre lille eier. Her har Daxán skrevet om det: Jeg er kreativ, jeg!
Tusen takk til dere begge!

7 kommentarer:

  1. Hei. Dette var da hyggelig, og ikke minst veldig gøy :o) Må bare få si at dine ord og tanker blir verdsatt Anne-Sophie. Tusen takk

    SvarSlett
  2. Gratulerer med Awarden A-S, det er velfortjent.
    Takk for Awarden og den fine omtalen av bloggene.
    Dette setter jeg pris på. Takk skal du ha. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med Awarden! Velfortjent! Via din blogg har jeg kunnet bla med videre til interessante og flotte blogger - i tillegg er dine bilder alltid vel verdt å titte på!

    SvarSlett
  4. Først: Gratulerer selv - det ser ut til at det er vel fortjent.
    Så: Hva annet kan man si for egen del enn Tusen Takk? Og lykke til videre!!

    SvarSlett
  5. Gratulerer til deg med en velfortjent award.
    Og veldig snilt av deg å gi den videre til bl.a meg. Setter stor pris på det. Keep up the good work.

    SvarSlett
  6. RuneE og Ivar: Takk til dere begge to!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.